dinsdag 8 december 2009

Da's wel heel erg handig

Was ik vorige keer al helemaal gelukkig geworden van generator blog, nu is mijn enthousiasme zo mogelijk nog groter. Social bookmarking is voor mij de ontdekking van de maand. Eerst nog helemaal in de veronderstelling dat hier ging om een gezelligheidsclubje op internet, nu weet ik beter. Ik heb een eigen account aangemaakt. Voor de belangstellenden:
http://delicious.com/anneheidimeijer
Ik kan nu alle handige sites voor mijn vakken ordenen en bovendien; ik heb de beschikking over sites die ik normaal gesproken zelf misschien niet had weten te vinden. Een onuitputtelijke bron van handige informatie, precies toegespitst op datgene wat ik kan gebruiken. Dit lijkt mij echt enorm handig om uit te wisselen met leden van je vakgroep. Ik ben vastbesloten om anderen te laten delen in dit gevonden geluk. Wie weet komt er een dag dat alle vakgroepen op het Ichthus aan bookmarking doen. Ik word er helemaal stil van.......
En wie mij wat langer kent, kan beamen: da's uitzonderlijk.





1 opmerking:

  1. Wow! volgens mij heb je in deze echt jouw ding gevonden!
    Daar kan ik eigenlijk nu nog even weinig aan toevoegen :)

    BeantwoordenVerwijderen