dinsdag 9 februari 2010

Get toasted




Ik heb inmiddels tijdens deze cursus al vele malen met plezier gebruik gemaakt van Screencasting /Screentoasting. De instructiefilmpjes hebben mij bij de verschillende onderdelen, stap voor stap, op weg geholpen. Ik zie dan ook absoluut wel de voordelen in van deze toepassing. Ik was dan ook voornemens om mij nu zelf dapper te werpen op het maken van mijn eigen toastje. Helaas ontbreekt het mij aan een microfoon en begon mijn computer geluiden te maken die, volgens collega's, overeenkwamen met opstijgende vliegtuigen. Kortom: missie gefaald. Nu ben ik niet het type om snel op te geven, maar nu ging het mij toch even te ver om naar de winkel te rennen voor een microfoon. Sorry, dit zit niet in mijn standaard accessoires pakket. Maar als troost: ik begrijp de bedoeling en ik weet hoe ik het voor elkaar kan krijgen.

2 opmerkingen:

  1. is het een idee om met een klein groepje enthousiaste docenten er samen 1 te maken?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Misschien een instructiefilmpje over de mogelijkheden van de ELO?(Nu ik er over nadenk, merk ik dat er bij heel veel collega's ook de behoefte is om instructie te krijgen over het invullen van een digitaal portfolio)
    Welke docenten zouden hier aan mee willen werken?

    BeantwoordenVerwijderen